A Covid járványveszély miatt zárva vannak az ügyfélszolgálatok, a fogyasztókkal online tartják a kapcsolatot a szolgáltatók, így van ez a Kiskunvíz Kft. esetében is. Közel kilencvenezer fogyasztójuk van a térségben, a cég informatikusai arra hívják fel a figyelmet, hogy megszaporodtak az olyan csalási kísérletek, amikor az ügyfél bankszámlaadatait szeretnék megszerezni a csalók, mindezt, hivatalos, a szolgáltatók által küldött kérésnek álcázzák. Mire kell figyelni?
A Kiskunsági Víziközmű-Szolgáltató Kft ezúton tájékoztatja Felhasználóit, hogy a vízmérőállás bejelentésére nyitva álló időszak 2022. december 1-jétől megváltozik.
A korábban megszokott diktálási időszak helyett 2022. decembertől kéthavi rendszerességgel a hónap 3. – 8. napja közötti időszakban lehetséges.
Ha továbbra is havonta szeretne diktálni, kérjük regisztráljon elektronikus számlára. Elektronikus számlát a https://kiskunviz.hu/page/e-szamla-igenyles oldalon tud igényelni.
A vízmérőállás bejelentését a számlázási időszakoknak megfelelően tudjuk elfogadni, azaz kéthavi gyakorisággal az alábbi két csatornán:
Telefonon a +36209421622 telefonszámon a 2. menüpontot választva az automata mérőállás bejelentéshez szükséges a felhasználási hely 9 jegyű azonosító száma és az Ön 6 jegyű vevő azonosító száma.
Interneten a https://kiskunviz.hu/ oldalon, vagy mobil applikáció segítségével.