Tervezett karbantartási munkálatok miatt időszakos vízminőség változásra és ingadozó víznyomásra lehet számítani Kiskunhalason. A Kiskunsági Víziközmű-Szolgáltató Kft. megbízásából a víztoronyban végeznek karbantartási munkákat a szakemberek.
Kiskunhalason a 2015- ben lezárult ivóvíz minőség – javító beruházás, ekkor épült meg a város új víztornya a Kertvárosban. Most a belső felület javítása vált szükségessé, melyet a szakkivitelező cég garanciális keretek között végez november 15 -től. A javítási munkák miatt az új víztorony nem üzemel ezért a régi víztorony részleges üzembe állításával biztosítják az ivóvízellátást a városban. A javítási munkák időtartama alatt, amely előre láthatóan két hetet vesz igénybe, a megváltozott hidraulikai viszonyok miatt, a megszokottól eltérő nyomásokkal, illetve víz minőségének időszakos romlásával lehet számolni.
Ha a fogyasztók víz minőségi romlást tapasztalnak, akkor ezt jelezzék kiskunviz@kiskunviz.hu email címre, vagy a +36 20 9421 622 telefonszámon.
A Kiskunsági Víziközmű- Szolgáltató Kft. szakemberei a jelzések alapján azonnal megteszik a szükséges beavatkozásokat.
Megértésüket köszönjük.
Kiskunsági Víziközmű- Szolgáltató Kft.
Időpont foglalható a https://kiskunviz.hu oldalon
vagy a +36 20 9 421 622 telefonszámon.
Személyes ügyintézés során továbbra is kérjük a maszkviselés, fertőtlenítés és távolságtartás szabályainak betartását. Az ügyféltérben egy időben csak korlátozott számban tartózkodhat ügyfél a biztonságos távolságtartás betartása érdekében. A várakozás az épületen kívül lehetséges.
Kérjük, hogy csak halaszthatatlan ügyben keressék fel az ügyfélszolgálati irodát, minden más esetben részesítsék előnyben a telefonos és elektronikus ügyintézést.
Ügyfeleink intézhetik ügyeiket telefonon (+36 20 9 421 622), interneten (https://kiskunviz.hu oldalon), e-mail-ben (kiskunviz@kiskunviz.hu) vagy postai úton (6400 Kiskunhalas, Kőrösi út 5.).