Partnerünk a SimplePay arról tájékoztatta Társaságunkat, hogy a SimplePay szolgáltatásban 2021. április 09-13. között váratlan hiba lépett fel. Ezeken a napokon lebonyolított SimplePay bankkártyás fizetési tranzakciók nem futottak végig, azonban a rendszer tévesen sikeres tranzakcióról és sikeres fizetésről küldött értesítést.
A sikeres fizetésről szóló értesítés ellenőre azonban a vevők SimplePay fizetés során használt bankkártyáján nem került beterhelésre a tranzakciós végösszeg, amely így nem érkezett be a Kiskunvíz Kft javára. A hibát időközben kijavították, az elszámolások és bankkártyás fizetések azóta rendeltetésszerűen és hibamentesen működnek.
Amennyiben Ön a fenti időszakban SimplePay fizetést indított a Kiskunvíz Kft felé, kérjük, győződjön meg arról, hogy bankkártyáját beterhelésre került-e az összeg. Hiba esetén kérjük, vegye fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal a +36/20/9421-622 telefonszámon vagy a kiskunviz@kiskunviz.hu e-mail címen.
Megértésüket köszönjük!
Kiskunsági Víziközmű-Szolgáltató Kft.
A Kiskunsági Víziközmű-Szolgáltató Kft ezúton tájékoztatja Felhasználóit, hogy a vízmérőállás bejelentésére nyitva álló időszak 2022. december 1-jétől megváltozik.
A korábban megszokott diktálási időszak helyett 2022. decembertől kéthavi rendszerességgel a hónap 3. – 8. napja közötti időszakban lehetséges.
Ha továbbra is havonta szeretne diktálni, kérjük regisztráljon elektronikus számlára. Elektronikus számlát a https://kiskunviz.hu/page/e-szamla-igenyles oldalon tud igényelni.
A vízmérőállás bejelentését a számlázási időszakoknak megfelelően tudjuk elfogadni, azaz kéthavi gyakorisággal az alábbi két csatornán:
Telefonon a +36209421622 telefonszámon a 2. menüpontot választva az automata mérőállás bejelentéshez szükséges a felhasználási hely 9 jegyű azonosító száma és az Ön 6 jegyű vevő azonosító száma.
Interneten a https://kiskunviz.hu/ oldalon, vagy mobil applikáció segítségével.